Trenutno gledate stranicu: Početna 2N Helios
Helios PDF Štampa El. pošta
Napisao djole   
petak, 05 novembar 2010 12:37

Nisam zadovoljan audio kvalitetom. Kako mogu da ga poboljšam?

2N Helios door communicator ima ugrađen Half duplex handsfree algorithm, koji je podešene na najčešće tipove instalacija.

Ako imate specifične instalacije (bučno okruženje , i slično ... ), probajte sledeće:

1) U slučaju bučnog okruženja, setujte PIN za senzitivnost mikrofona na Jumperu 8 (pogledajte u manual stranu 23). Manual možete preuzeti ovde.

2) Pogledajte audio parametre od 931 do 938 i probajte da setujete drugačije vrednosti i probajte da nasetujete najbolje vrednosti u vašem okruženju (pogledajte manual na strani 34)

Imam Helios sa jednim dugmetom i u slučaju da programiram dugme sa kodom 011, dugme ne zove broj!

Hardware adresa ovog dugmeta je 2, tako da treba da bude programirana sa parametrom 021.

Helios ne prekida vezu automatski. Šta da uradim?

Proverite da li je "busy tone" sa PBX-a standardni "PSTN busy tone"
Proverite setovanja Heliosa (parametar 945, vidite u manualu, poglavlje 9)
Snimite "busy tone" (wav, mp3, aiff, wmv, arm) i kontaktirajte nas.

Helios ne radi posle instalacije. Šta je problem?

- Proverite u Manualu, da li su kablovi povezani korektno i u skladu sa upustvom. Takođe, proverite da li je poklopac lepo postavljen i da li su same žice kvalitetno povezane.
- Helios će odsvirati „booting sound" kada je pravilno povezan na analognu telefonsku liniju.

Ne mogu da uđem u programing meni.

- Nazovite Helios
- Kada je poziv uspostavljen, dial *12345*

Ako ni tada ne možete da uspostavite poziv probajte sledeće:

- Pozovite servisni kod (*12345*) polako
- Proverite da li je kod za otvaranje električne brave na vratima prihvaćen (možete da čujete ton potvrde preko zvučnika)

Helios ne prihvata dolazni poziv

1. Proverite da li je CLIP funkcija isključena za telefonsku liniju, na koju je 2N Helios povezan
2. Proverite da li je 2N Helios jedini povezan na telefonsku liniju (bez paralelnih interkonekcija)
3. Proverite voltažu telefonske linije (minimum mora biti 20V)

Kada je dugme pritisnuto, Helios daje busy ton. Šta je problem?

- Uđite u "programming menu"
- Ukucajte code za memoriju dugmeta i sačekajte neko vreme 
- Zvučni meni Vam kaže koji je broj programiran/pogledajte sačuvani broj 
- Pogledajte kakav tip pozivanja je setovan, implulsno ili tonsko (pogledajte manual, poglavlje 9)
- Pogledajte PBX setovanja za PSTN brojeve u PBX sistemu, ako je neophodno ukucajte prefix

 




 

Poslednje ažurirano petak, 05 novembar 2010 13:26
 

Prijavi se



Baner
Baner